12. elokuuta 2009

Lääkäriin

En ole pystynyt kirjoittamaan pariin päivään. Minulla on ollut päänsärkyä lähes yhtäjaksoisesti pari vuorokautta. Sen ollessa pahimmillaan puhuminen oli vaikeaa. Sammalsin, hain sanoja, enkä sittenkään saanut järkeviä lauseita aikaiseksi.

Tämä on ollut tähän mennessä pahin. Pitkin kesää olen kärsinyt äkillisestä, vihlovasta päänsärystä. Sen aikana ei pysty tekemään mitään. Onneksi kohtaukset ovat olleet lyhyitä. Varasin lääkäriajan tälle päivälle. Toivottavasti saan ainakin hyvää lääkettä. Mielellään jotain tutkimuksiakin voisi tehdä.

Aikaisemmin minulla oli hyvin harvoin päänsärkyä. Äitini, sisareni ja tyttäreni kärsivät migreenistä, mutta en minä. Olen ollut siitä onnellinen.

4 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Voi ei, todella ikävää! Toivottavasti oli hyvä lääkäri - ja toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Äitiys-kirjoituksesi oli muuten koskettava ja ajatuksia herättävä. (Muita uudempia juttujasi en ole vielä sitten lomamatkan ehtinyt lukemaan.)

Päiväkävelyllä kirjoitti...

Sain sairaslomaa ja lähetteen neurologille.

Päiväkävelyllä kirjoitti...

Neurologille sain ajan vasta syyskuussa.

beettiska kirjoitti...

Minä pääsen jo maanantaina neurologille. Raajavaivaa ja huimausta, suvussa on MS-tautia paljonkin. Sisareni usutti minut tuonne, vanhemmalla pojallaan on ollut mäsä jo 10 vuotta, töissä käy edelleen.