25. lokakuuta 2011

Peloton Kurpitsa

Eilen tein Gummeruksen testin. Sen mukaan olen poliisi. Ideakeittiön testin mukaan olen peloton mutta en Pelle kuitenkaan. Eivät kysyneet hämähäkeistä mitään ...

Halloween hahmosi: peloton kurpitsa

Halloween-kurpitsahahmoni:
Ideakeittiön halloween-testi: olen peloton
Olen peloton
Soitathan minulle, jos talosi on tulessa.
 
Oletko ehkä palomies tai sissisotilas? Testimme mukaan et pelkää mitään ja siksi kurpitsaasi kaiverrettakoon mikkihiirinaama. Se kuvastaa parhaiten ”antaa tulla” -asennetta, jolla olet valmis kohtaamaan elämän koettelemukset.

Kuulut siihen harvaan ihmisten joukkoon, joille lasi ei ole joko puolityhjä tai puolitäysi, vaan se on vain lasi ja entäs sitten.

Ihmiset saattavat pitää sinua pahimmillaan yllytyshulluna rämäpäänä, mutta ystäville olet se kylmäpäinen luottohenkilö, johon turvaudutaan pahimman hädän hetkellä.

Lohturuuasta puhuminen voi olla sinun kohdallasi turhaa, koska et sellaista testin mukaan tarvitse. Tässä siis ravintoa ennen tulevia suorituksia:
•Kirsikkainen-juustotorttu
•Poro-sieniruukut

Yllytyshullu olen ollut aina. Rämäpää en ehkä kuitenkaan. Voi olla, että monessa asiassa olen realisti, joka ottaa asiat vastaan sitten kun ne tulevat. Ja monessa asiassa rakentelen linnoja taivaalle tai kehittelen kauhukuvia.

Ehkä kuitenkin alan testin innoittamana pitää itseäni pelottomana. Tulta päin!

Ei kommentteja: