15. kesäkuuta 2010

10 minuuttia

Tietokoneeni tekee minut hulluksi. Enkä dramatisoi yhtään :)

Runsaan kahden vuoden ikäisen läppärini käynnistyminen kestää useita minuutteja. Sen jälkeen täytyy houkutella vääntynyttä nettitikkua toimimaan. Jos hyvin käy, nettiyhteys aukeaa ja toimii.

Innokkaana aloitan kirjoittamisen, musiikin lataamisen koneelle tai mitä kulloinkin. Ja sitten läppärini sammuu. Olen ehtinyt käyttää konettani noin 10 minuuttia.

Toiveikas ja optimistinen kun olen, käynnistä hetken kuluttua koneeni uudestaan. Mitäpä sitä lomalainen muuta tekisi?

Kesäkotini vakituiselle asujalle, rakkaalle sisarelleni, totesin, että täällä asuessani minun ei tarvitse käydä kirjastossa. Tarkoitin hänen kirjahyllynsä erinomaisen laajaa ja laadukasta kirjakokoelmaa fiktiota ja faktaa.

Tänään katsoin kirjahyllyä tarkemmin ja tajusin, ettei minun tarvitse käydä Kirjasto 10:ssäkään, sillä cd-kokoelmasta löytyy useita levyjä, joita olen viime aikoina kaipaillut: Prince, Sade ja Pelle Miljoona muutaman mainitakseni.

Tässä maistiaisia kirjahyllyn levykokoelmasta, iki-ihana Sade ja Is it a Crime!

5 kommenttia:

Annikki kirjoitti...

Siinä on todennäköisesti virus. Se saattaa poistua sopivalla poisto-ohjelmalla, mutta käyttöjärjestelmän joutuu ehkä asentamaan uusiksi. Ei tosin iso (eikä kallis, jos ei itse tee) homma.

Päiväkävelyllä kirjoitti...

Toivottavasti ei ole virus. Minulla on F-secure turvaamassa, mutta ei sekään täydellinen ole.

Isäni epäili syyksi jalkapallon mm-kisoja. Osasyy se voi olla, sillä nyt aamulla koneeni ei ole sammunut vielä kertaakaan.

Millan kirjoitti...

Nimpparionnittelut Päivin päivänä!

Päiväkävelyllä kirjoitti...

Kiitos Millan:)

Anonyymi kirjoitti...

Olipas hieno biisi, en muistanutkaan!